Derma 21 Medical認為,好多男人都覺得皮膚保養係女人既事,皮膚好唔好懶得理,好多人都係咁諗既,又未有皺紋,又唔係明星,男人老狗,搞咁多野做乜,男士們應該開始反思下,護膚、做facial係唔係有需要呢。

你趁後生,叫保養,老左d皺紋出左黎,叫維修。你覺得趁佢未出現之前,護膚keep住,定出左皺紋,先搽野淡化佢,邊樣容易D?如果你20歲就保養,咪keep住20歲既皮膚,到30歲果時,望落可能似20幾歲。你30歲先黎搞,咪最多都係保持三十歲既皮膚狀況。雖然有人不斷強調戀愛技巧既重要性,但戀愛技巧,不過只係一個價值放大器。你都係要搞好基本因素,衣著、外表,一一都計分。而且,第一印象,好多時都係「先敬羅衣後敬人」!

男人皮膚好唔好既問題,就係多黑頭粉刺,重災區係個鼻到,面頰同額頭三個地方。皮脂堆積後氧化,再加上灰塵污垢,毛孔就會形成黑頭。先唔講好多男人連潔面都懶做,簡直嚇死人!就算Derma 21 Medical建議每天潔面,近睇都仲有好明顯既黑頭。將心比心,如果你心儀既女仔想同你親吻,但睇到一堆明顯既黑頭,當堂都無晒胃口啦!

一般人清理黑頭,大概有以下方法︰
1. 用鼻貼
2. 用手擠
3. 用刷擦
逐樣講下先,第一樣,就係鼻貼。
由青春期開始,會有暗瘡、黑頭、面油問題,開始會在意自己既皮膚,剛剛好,果時有過鼻貼既潮流。當時試過用過,有D用,但清勁都唔徹底,總有一半既粉刺、黑頭清不走。結果,一招唔得,就試第二樣,用手擠,指甲易藏細菌,用手擠時弄出傷口,會引起皮膚發炎,更恐怖既係,毛孔會越變越大。結果呢,以後既黑頭毛孔就越變越大,更恐怖!第三樣,用刷擦,這只能去死皮,如去黑頭,作用是唔大既,反而大力擦會擦損皮膚。
 
而Derma 21 Medical建議改善黑頭同粉刺好唔好既方法就係做針清療程,清理面上既黑頭同粉刺,先清潔同針清完,按你皮膚既需要,導入適當既精華或其他護膚產品。大家要謹記一件事,黑頭不是一次能夠根除的,已經老化左既黑頭會被清除,但幾日後,新既黑頭又會生番出黎。所以做完facial後,都要注意日常清潔既護理,要有耐性同持續保養。

arrow
arrow
    全站熱搜

    baobeikang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()