以前間唔都有去美容院做facial 的習慣,不過發現美容顧問越來越hard sell,由做facial開始就sell, 做完又唔放你走,再咁落下去真係好易跌入美容陷阱。
 
為咗keep住d皮膚依架改咗做養生保健的療程,好似古法蒸腳,要靚其實係要由內到外,透過蒸腳可以排毒,但係試過幾間足浴店的環境都係一般,平時去都OK,但如果遇上星期六日公眾假期,全店都係人,想趁蒸腳的時候relax 下都唔得,個人唔係完全放鬆都會影響蒸腳效果。

咁啱上網睇到有sis 係blog share 自己去you beauty試古法排毒薰蒸腳的療程, 睇咗d 相環境都好似幾好,唔同其他足浴店將d位排都好密,一多人,就會好嘈,係you beauty 比較有私人空間, 淨係睇相見到環境都feel到relax & 寧靜的感覺。


一到you beauty 美容中心美容顧問先講解蒸腳的原理,等我了解蒸腳的好處同埋點解要蒸腳,之後沖完腳就開始蒸,大約蒸45分鐘,整個過程好舒服,因為呢到空間好寬敞,唔會將所有蒸腳的人迫埋一齊,係 you beauty 蒸腳可以盡享私人空間。

完咗個療程,呢個時候you beauty 美容顧問都同其他美容院差唔多開始sell 下plan,但佢哋好專業,無係唔係咩療程都介紹比你,只係講解兩個覺得適合我的package, 無點 hard sell, 仲話比時間我諗下。可能you beauty係香港都算比較明碼實價的美容院,佢哋對自己提供的服務充滿信心,唔駛迫客都可以簽單,所以 join you beauty 美容療程唔會墮入美容陷阱!

arrow
arrow
    全站熱搜

    baobeikang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()