天生體毛特別多,攪到我好少著短裙,因為每次都要用脫毛膏脫完先可以著短裙,唔夠幾日又生返出來,好鬼麻煩,所以寜願著少d短裙就算。但最近連男朋友都有d微言,咁打算做激光脫毛試下。於是上網做下research先,睇到you beauty美容中心的介紹,發現佢嘅脫毛package好似唔錯。

 

不過我都係第一次接觸激光脫毛,身邊又無咩朋友試過,擔心唔知有無side effect效果唔知好唔好,又驚去到被人狂sell 返唔到出來,心大心細,於是直接打電話去優纖美容中心問下個療程,工作人員知道我詢問有關脫毛療程,就直接將電話轉俾相關冶療師,佢好詳細介紹了關於脫毛的注意事項以及整個服務內容,感覺佢哋好細心。然後上網再去forum 睇下d 評論,發現一般都好正面,而個脫毛package比起其他美容院嘅價錢都好合理,於是book一個session 試做大腿部位。

 

療程進行之前,冶療師好細心講解療程嘅每個步驟,等我有心理準備,唔駛咁緊張,做完之後又提醒我平日要點護理,試咗一次,脫咗毛毛嘅大腿真係唔同d,所以我都忍唔住買咗個療程 keep 住做,唔想有後顧之憂。

 

所以,如果你問我you beauty 美容中心的脫毛療程好唔好,我可以話俾大家聽可以放心去試。

arrow
arrow
    全站熱搜

    baobeikang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()