有同事同我講之前上網見到有post 介紹香港的美容黑店,問我做開嗰間係唔係黑店,唔小心被人sell 到,所以依架得閒放工就去做療程,其實同我熟嘅朋友都知道我好難會被人sell 到,無論餐廳食物、產品效果、美容療程,如果唔係超出我標準,我都好少光顧第二次。

 

其實我之所以最近去 you beauty 美容院去得咁密, 唔係因為佢係黑店被迫簽多咗療程,而係再過三個月要做姊妹,所以依架無論身型、皮膚都要keep 住最佳的狀態,如果依架唔開始keep, 到時候做咩都補救唔到!

 

順便同大家sis推介下you beauty 的養生保健療程「經絡養生子宮保養護理」,呢個療程係利用磁性經絡配合含名貴藥材調制而成的經絡霜,去按壓子宮內的穴位,從而疏通淋巴體排毒養顏,祛風除濕,調理臟腑氣血, 緩解女性週期性經痛的問題。透過you beauty 美容師了解,隨著年齡不斷增加,卵巢的功能逐漸衰退會產生萎縮現象,會直接影響到女性的膚色容顏,皮膚出現鬆弛、缺乏彈性和光澤。所以要延緩衰老,就要趁年輕時做好卵巢的保健和養護。

 

Join 咗呢個療程,最少一個月做兩次,feel 到成個人無之前咁易疲累,仲好有energy, 所以要靚係要從內到外,單靠護膚品唔係咁冶本,唔想去到美容黑店,大家sis 可以先去下you beauty了解療程!

arrow
arrow
    全站熱搜

    baobeikang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()