我DSE考得唔係咁好,又唔想repeat或者讀基礎文憑,同屋企人商量後決定揀HKUE酒店高級文憑課程。我而家差不多畢業啦,做緊實習果間酒店話想我畢業後轉做Full time。
覺得讀HKUE學校lee個決定係岩ge,我有兩個朋友揀repeat,點知都係衰左,有個仲慘,低分過上年。有D朋友揀IVE,佢地都話唔係咁好,上堂好行…我覺得HKUE既酒店課程真係唔差,係課堂學到既內容真係可以係實習度用番出黎。加埋老師教得又好,好多工作上實際既經驗分享,有邊d注意,做左實死無生……真心學到好多野,上堂仲開心過中學個陣。
同埋我想講下個交流團,lee個課程第二年會去澳洲當地院校交流,只要成績合格、實習時數夠and出席率有8成就OK,唔使interview搞咁多野。雖然係1星期既交流團,但已經大開眼界,可以一大班同學一齊搭飛機去澳洲外,仲可以一齊參觀當地院校,聽師姐講澳洲院校每年仲特登安排welcome lunch比我地HKUE學生、院校導師帶我地遊覽當地名勝,了解多d澳洲文化。
仲有,去到果邊要用英文溝通,雖然得半桶水,但好過中學個陣好多,至少夠膽講,好過淨係sorry…I don’t know我覺得揀左lee度,對畢業之後搵工有信心左。

arrow
arrow
    全站熱搜

    baobeikang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()