產後兩年,說實話,肥左嘅我真係沒有特別減肥,恃著自然瘦番D就偷懶,每日都同仔仔吃喝玩樂,都唔記得左修身呢個目標。習慣成自然,每日就更愛食同飲甜野。搞到自己中央肥胖,終於喚醒左我要KEEP FIT!

 

今次黎到旺角雅蘭15樓,真係多謝Derma 21 Medical 俾我試試萬綺雯嘅21肌齡療程,上到去又大又整潔,服務超好,個個職員都有禮貌,又親切。姐姐就問我飲咩花茶,顧問會先了解你身體面對緊嘅問題,之後同我分析身體脂肪,企上測試機,好厲害,一陣就Check 晒我身體脂肪嘅情況,過程全無hard sell我,重點講出例如身體水份、肌肉、脂肪等等,特別需要關注嘅係脂肪比例超標左。為左身體著想,係時候要戒掉貪食肥膩食品,告別天天好甜食嘅日子。

 

今次做Derma 21 Medical 既Robolex,做臂部肥肉的位置,趴下先做右邊10分鐘。不算痛,只是感覺到臂肉被很大力地吸啜向上推。做完照鏡看看及摸下,見到明顯肥肉收緊左。完成後再做左邊10分鐘。最後,同顧問會談,有關近3個月的血糖報告指數正常。顧問提議我別太夜食飯,最好係7點後就唔好食澱粉質食物,可幫助減肥,係完全無hard sell 的情況下,就join左Robolex 8次療程。做機其實很難說實可以減到幾多吋或幾多磅,但應該為自己設定目標。最緊要係要配合注意飲食及運動,長此落去,我深信呢個keep fit計劃係會成功!

arrow
arrow
    全站熱搜

    baobeikang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()