日本被叫做港人嘅第二個家鄉,Kelly身邊唔少姊妹一得閒就飛去玩番轉,日本氣象株式會社日前就公佈咗今年櫻花開花時間嘅初步估計,最早有得賞櫻嘅地區就係東京,預計三月二十二號就開花,喺同月三十日左右應該就係櫻花完全盛開嘅日子,相信唔少港人要mark定日曆假期去賞櫻喇!

        日本氣象株式會社日前就出咗當地各城市櫻花開花時間估計,小妹睇到東京係最先開花嘅地區,大概喺三月二十二號開花,而喺三十日左右盛開,而中南部地區好似名古屋、福岡都會相繼有花開,日本氣象協會話由於九州地區因為天氣比較寒冷,所以櫻花開花時間會比上年遲啲喎,如果計劃去日本賞櫻嘅朋友不妨留意番唔同地方嘅開花時間呀。

  Kelly請教咗康泰市場推廣及業務發展助理總經理樂紹基,佢話每年都有賞花團,幾受歡迎㗎,而且港人對櫻花嘅知識愈來愈多,所以一啲大熱賞櫻地點都好旺吓,大家三月至五月去日本玩,隨時行程中加插賞櫻花都話唔定㗎。

日本櫻花指數

東京 3月22日 3月30日

名古屋 3月23日 4月2日

福岡 3月23日 4月1日

京都 3月27日 4月4日

大阪 3月28日 4月4日

札幌 5月4日 5月8日

Kelly Chu

 

原文轉載地址:http://hd.stheadline.com/news/columns/0/20170120/534209/

arrow
arrow
    全站熱搜

    baobeikang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()