裝修係一門學問,最難嘅唔係在於設計風格或用料,而係如何避免墮入裝修陷阱!

  綜合我地幾位裝修平台「好師傅」嘅裝修佬心得,師傅仔我未來幾日會喺幾篇文章入面,講解計劃裝修工程時要記緊嘅少少重點,教您如何可以保障自己,以免屋財兩失:

  第1點 - 小心套餐報價:

  魔鬼總是在細節裡,唔似「好師傅」平台,市面上唔少裝修公司都是用套餐式報價,很容易隱藏危機,與師傅會面期間直到簽約前小心看清楚、問清楚,就可以減少日後爭拗嘅麻煩,亦可以分辨出眼前是好師傅定惡劣裝修佬。

  比如說,報價單內只寫上「廚房浴室及傢俱套餐」,但沒有列明細節及所包括嘅項目的話,日後屋主收貨時就難以照單辨別工程項目。要知道糢糊嘅字眼就係危險嘅地方,師傅亦都好容易在施工時因應不同項目要求附加費用,如要避免這情況發生,報價單就要切記看清楚、問清楚丫~

  優良嘅好師傅唔似惡劣裝修佬會在報價單上求其寫,而係清楚寫明各項細節和收費,好似「好師傅」平台咁更加可以因應客人要求標明細節。

  師傅仔再次建議大家,大家作為精明嘅消費者,小心慎防揀裝修佬,揀好師傅後可以要求裝修公司在報價單上清楚列明每個項目,例如寫明尺寸、做法、用料 (包括品牌、型號等)、項目單價等等,咁就可以大大減低日後收取附加費以及爭論貨不對辦嘅問題。

  下星期再列出其他需要注意嘅重點~!

  「好師傅 CoDeco」

  一個網上裝修服務平台,「好師傅 CoDeco」除了篩選至可信賴的裝修師傅,更透過科技及專業團隊提供優質的裝修服務,協助師傅及消費者將漫長而痛苦的工程變得更易掌握及管理。

  網址:

  Facebook專頁:www.facebook.com/hocfu.codeco

  文章轉至:https://news.591.com.hk/detail/3708

arrow
arrow

    baobeikang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()